Wednesday, January 20, 2010

STRESS!!!!!


Stress aku...

Banyak keje di pejabat...amount of works!!!...unbelieveable...semua penilaian pre Q...kene buat seorang...meeting kene pegi..procurement planning kene buat...apa ni????...pakai spender kat luar dua helai pun belum tentu dapat settle tu semua...(superman pakai satu jer..)

Stress...

Keje sekolah belum siap lagi...semester ni kene submit dua chapter thesis...nak submit apa tajuk pun aku tak tentu hala lagi...stress!!!..stress!!...esok kene submit..apa aku nak taip..bahan tak der...assignment prof hakim last two weeks pun belum siap lagi....!!!! arrrrggghhhh!!!!
kat opis 12 hrs...no time to think other things!!.


Stress...kat jalan di kuala lumpur...jalan jem...orang buang sampah ikut tingkap kerete...orang potong Que...

Patut lah rambut aku dah banyak uban...stress aku ni...

Kalau teringatkan si dia BM tu....baru aku boleh kurangkan stress ni...terima kasih KASIH!!!

Thinking of you make my life easier...

No comments:

Post a Comment